O firmie

Wnikliwie oceniamy rzeczywistą wartość sponsoringu
Nasze umiejętności, wiedza oraz wykorzystywane narzędzia gwarantują wysoką wiarygodność naszych usług

Świadczenia sponsoringu, a w szczególności wartość ekspozycji marki sponsora w mediach, mogą być przeszacowane lub obliczane na podstawie metod nie odpowiadających kryteriom rzetelności.

Sponsoring Expert w celu sprawdzenia realnej wartości świadczeń sponsoringu i ich ostatecznej wyceny finansowej uwzględnia ilościowe wskaźniki rynkowe (CPP,GRP,AMR) oraz jakościowe parametry ekspozycji marki sponsora (Sponsor Brand Index).

Sponsoring Expert posługuje się metodologią oceny skuteczności i efektywności sponsoringu opracowaną przy współpracy Zakładu Strategii Marketingowych Instytutu Międzynarodowego Zarządzania i Marketingu Kolegium Gospodarki Światowej Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

Publikacje

Sponsoring pod państwową kontrolą – część I

Analiza prawna wprowadzenia "Dobrych praktyk w zakresie prowadzenia działalności sponsoringowej przez spółki z udziałem Skarbu Państwa".

Dobre praktyki w zakresie prowadzenia działalności sponsoringowej przez spółki z udziałem Skarbu Państwa

Ministerstwo Skarbu Państwa i Ministerstwo Sportu i Turystyki opracowały dokument „Dobre praktyki w zakresie prowadzenia działalności sponsoringowej przez spółki z udziałem Skarbu Państwa”, opublikowany 15 czerwca 2016 roku, który proponuje rozwiązania dla spółek Skarbu Państwo planujących prowadzenie działań sponsoringowych.

Jak oszczędzić na sponsoringu

W związku z opublikowanymi dnia 15 czerwca 2016 roku "Dobrymi praktykami w zakresie prowadzenia działalności sponsoringowej przez spółki z udziałem Skarbu Państwa" przedstawiamy 7 wskazówek jak zmniejszyć wydatki, a jednocześnie poprawić skuteczność promocyjno–wizerunkową sponsoringu.

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.