Oferta

W związku z "Dobrymi praktykami w zakresie prowadzenia działalności sponsoringowej przez spółki z udziałem Skarbu Państwa" opublikowanymi 15 czerwca 2016 przez Ministra Skarbu Państwa:

Rekomendacje do planu prowadzenia działalności sponsoringowej
wraz z uzasadnieniem wyboru pozycji planu

Opracowanie raportu rocznego z działalności sponsoringowej
wraz z analizą efektywności działalności sponsoringowej oraz obliczeniem zwrotu inwestycji sponsoringowej projektów

Opracowanie zasad działalności sponsoringowej

Wewnętrzny audyt sprawozdawczości sponsoringowej
w tym wartości ekspozycji marki sponsora wynikających z monitoringu mediów

Ocena wiarygodności sprawozdań z wykonania świadczeń sponsoringu
dostarczanych przez sponsorowanych kontrahentów

 

Publikacje

Sponsoring pod państwową kontrolą – część I

Analiza prawna wprowadzenia "Dobrych praktyk w zakresie prowadzenia działalności sponsoringowej przez spółki z udziałem Skarbu Państwa".

Dobre praktyki w zakresie prowadzenia działalności sponsoringowej przez spółki z udziałem Skarbu Państwa

Ministerstwo Skarbu Państwa i Ministerstwo Sportu i Turystyki opracowały dokument „Dobre praktyki w zakresie prowadzenia działalności sponsoringowej przez spółki z udziałem Skarbu Państwa”, opublikowany 15 czerwca 2016 roku, który proponuje rozwiązania dla spółek Skarbu Państwo planujących prowadzenie działań sponsoringowych.

Jak oszczędzić na sponsoringu

W związku z opublikowanymi dnia 15 czerwca 2016 roku "Dobrymi praktykami w zakresie prowadzenia działalności sponsoringowej przez spółki z udziałem Skarbu Państwa" przedstawiamy 7 wskazówek jak zmniejszyć wydatki, a jednocześnie poprawić skuteczność promocyjno–wizerunkową sponsoringu.

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.