Oferta

Przedsiębiorstwa wykorzystujące sponsoring, posługują się tą formą promocji dla osiągnięcia korzyści wizerunkowych, pośrednio lub bezpośrednio wpływających na sprzedaż towarów lub usług. Jest to oczywiste dla firm sponsorujących. Nie zawsze jednak jest to łatwe do osiągnięcia. Dzieje się m.i.n. tak dlatego, że przedsięwzięcia sponsoringowe różnią się od siebie, nawet wtedy gdy realizowane są w tej samej dziedzinie.

Różne są także oczekiwania sponsorów, zasady korporacyjne, strategie komunikacji, umowy sponsoringu, metody oceny wartości świadczeń promocyjnych, etc.. Aby usprawnić prowadzenie działalności sponsoringowej w firmie  warto rozważyć skorzystanie z kompetencji specjalistów Sponsoring Expert.

Doradztwo w zakresie sponsoringu:

  • pomaga zabezpieczyć struktury firmy realizujące projekt sponsoringowy przed podjęciem działań, które mogły by być odebrane jako nieskuteczne lub nieefektywne
  • pomaga zwiększyć skuteczność i efektywność świadczeń promocyjno-wizerunkowych projektu sponsoringowego
  • pomaga w negocjacjach jakości i wartości świadczeń promocyjno-wizerunkowych zawartych w umowie sponsoringu
  • pomaga w negocjacjach jakości i wartości praw promocyjno-wizerunkowych zawartych w umowie sponsoringu
  • pomaga w negocjacjach procedur akceptacji wykonania świadczeń promocyjno-wizerunkowych sponsoringu
  • pomaga monitorować przebieg i realizację projektu sponsoringowego

 

Publikacje

Sponsoring pod państwową kontrolą – część I

Analiza prawna wprowadzenia "Dobrych praktyk w zakresie prowadzenia działalności sponsoringowej przez spółki z udziałem Skarbu Państwa".

Dobre praktyki w zakresie prowadzenia działalności sponsoringowej przez spółki z udziałem Skarbu Państwa

Ministerstwo Skarbu Państwa i Ministerstwo Sportu i Turystyki opracowały dokument „Dobre praktyki w zakresie prowadzenia działalności sponsoringowej przez spółki z udziałem Skarbu Państwa”, opublikowany 15 czerwca 2016 roku, który proponuje rozwiązania dla spółek Skarbu Państwo planujących prowadzenie działań sponsoringowych.

Jak oszczędzić na sponsoringu

W związku z opublikowanymi dnia 15 czerwca 2016 roku "Dobrymi praktykami w zakresie prowadzenia działalności sponsoringowej przez spółki z udziałem Skarbu Państwa" przedstawiamy 7 wskazówek jak zmniejszyć wydatki, a jednocześnie poprawić skuteczność promocyjno–wizerunkową sponsoringu.

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.