Home

  • Sponsoring Expert
    Sponsoring Expert

    Sponsoring to nasza specjalność
    od 1996 roku

    Doceniły to i zaufały nam największe polskie firmy i instytucje

  • Doświadczenie
    Doświadczenie

    Znamy różnorodność form sponsoringu i rozumiemy motywy podejmowania działań w tym obszarze

    Dzięki wieloletniej praktyce potrafimy połączyć i zsynchronizować wielowątkowe aspekty działalności sponsoringowej

  • Skuteczność
    Skuteczność

    Wnikliwie oceniamy rzeczywistą wartość sponsoringu

    Nasze umiejętności, wiedza oraz wykorzystywane narzędzia gwarantują wysoką wiarygodność naszych usług

  • Kompetencje
    Kompetencje

    Doradzamy przy zawieraniu największych kontraktów sponsoringowych w Polsce

    Wartość świadczeń w ocenianych przez nas ofertach i wykonanych raportach to ponad 250 mln zł rocznie

Weryfikacja wiarygodności ofert sponsoringu

Ocena zgodności oferty z zasadami działalności sponsoringowej i strategią komunikacji firmy.
Sprawdzenie rzeczywistej wartości świadczeń sponsoringu.

Wpływ sponsoringu na sprzedaż

Ocena potencjalnego wpływu promocji sponsoringowej na sprzedaż.

Raport efektywności działalności sponsoringowej

Weryfikacja opłacalności sponsoringu wyrażająca się relacją uzyskanych korzyści marketingowych do nakładu środków użytych do ich uzyskania.

Doradztwo w zakresie sponsoringu

Wsparcie w negocjacjach umów sponsoringowych.
Rekomendacje do negocjacji umów sponsoringowych.
Aspekty prawne sponsoringu.

f_57307854.jpg

Ponadto w naszej ofercie

  • Rekomendacje do planu prowadzenia działalności sponsoringowej
  • Opracowanie raportu rocznego z działalności sponsoringowej
  • Opracowanie zasad działalności sponsoringowej
  • Wewnętrzny audyt sprawozdawczości sponsoringowej
  • Ocena wiarygodności sprawozdań z wykonania świadczeń sponsoringu

dowiedz się więcej

Rzetelność i wiarygodność

Nasza firma posługuje się metodologią oceny efektywności zgodną z "Dobrymi praktykami w zakresie prowadzenia działalności sponsoringowej przez spółki z udziałem Skarbu Państwa" (opublikowanymi 15 czerwca 2016 roku przez Ministra Skarbu Państwa), opracowaną przy współpracy Zakładu Strategii Marketingowych Instytutu Międzynarodowego Zarządzania i Marketingu Kolegium Gospodarki Światowej Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

Jesteśmy partnerem:

partnerzy.jpg

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.